Uttak
For å ta penger ut av kontoen din:
-
I hovedmenyen på ChristianiaTrader, velg
-
Her velger du "Innskudd og overføringer"
Deretter velger du hvordan du uttak.
For din sikkerhet tillates kun uttak til kontoer som du har bekreftet tilhører deg.
Kontoer du tidligere har benyttet vil dukke opp i nedtrekksmenyen "Ekstern konto"


Slik registrerer du en ny konto for uttak
Det er to måter å registrere en ny konto for uttak:
1. Innskudd fra konto i ditt navn
Dersom du setter inn penger fra en bankkonto i ditt navn gjennom en bankoverføring, vil kontodetaljene automatisk lagres slik at du senere trygt kan gjøre uttak til denne kontoen.
Vær oppmerksom på at kortinnskudd ikke vil bli lagt til som en verifisert konto, kun bankoverføringer.
2. Åpne en support-henvendelse i ChristianiaTrader
TraderGO/TraderPRO: Velg > Kontakt support > Lag kundestøtteforespørsler og se dine tidligere kundestøttesaker > Send inn forespørsel > Velg: Legg til ny bankkonto for uttak
Fyll inn følgende skjema:


I tillegg må du:
1. Legge ved en bankutskrift som dokumenterer eierskap til denne bankkontoen. Utskriften må vise navnet ditt og kontodetaljene
2. Legge ved gyldig identifikasjon (pass eller nasjonalt ID-kort)
Du kan følge opp kundestøtteforespørselen din i den samme menyen.
Når kontoen din er verifisert vil den dukke opp i nedtrekksmenyen som ekstern konto.
MERK: Det er ikke mulig å laste opp dokumenter via mobil-appen. Forespørselen må sendes inn via PC/Mac
Uttak for bedriftskunder
Den elektroniske uttaksmodulen er ikke tilgjengelig for bedriftskunder som standard.
For å be om aktivering av denne, må du sende inn skjemaet SaxoGroup_Cash_Module_Form, signere og returnere til Saxo Bank ved å opprette en henvendelse i Chat-modulen eller sende det til kundekontakt via
Du kan også fylle inn Transfer Request-skjemaet for å ta ut midler. Det utfylte, signerte skjemaet kan sendes via e-post til